سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه از آزارش ایمن باشی، به برادری با او رغبت کن [امام علی علیه السلام]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :3
کل بازدید :35334
تعداد کل یاداشته ها : 77
103/2/10
12:4 ص

بیمارستانی برای آدم‌‏کشی


 

  • بیمارستانی برای آدم‌‏کشی

    به‌‏نظر می‌‏رسد بیمارستان مرکزی تیانجین، بیش از آن‌‏چه که ادعا می‌‏کند، از منبعی ناشناخته، عمل پیوند انجام داده است. محققان می‌‏گویند، احتمالاً این اندام‌‏ها از زندانیان عقیدتی در اردوگاه‌‏ای کار اجباری تأمین می‌‏شوند. (Rob Counts/Epoch Times)

    به گزارش رسانه‌‏های چین، تا سال 2006، دکتر « شن ژانگیانگ »، در پایگاه خود در بیمارستان مرکزی « تیانجین » بیش‌‏از 1600 عمل پیوند کبد انجام داده است. بیمارستان تیانجین که بخش پیوند آن را او اداره می‌‏کرد، در ابتدا بیمارستانی دولتی با بودجه‌‏ای قابل توجه بود. به‌‏گفته وب‌‏سایت‌‏های چینی، شن با ثبت یک نوع تکنیک جراحی در « پرفیوژن » سریع کبد، تبدیل به « پیشگام در عمل پیوند » شده بود.

    تمام توجه رسانه‌‏های چینی به عمل‌‏های نجات‌‏دهنده او معطوف شده بود و به منابع اندام‌‏های پیوندی او توجه چندانی نمی‌‏شد. حرفه پزشکی دکتر شن بر‌‏روی کوهی از اجساد ساخته شد، اما سئوال واقعی این بود که این اندام‌‏ها از کجا می‌‏آمد.

    توضیح رسمی این بود که این اندام‌‏ها تنها از زندانیان اعدام شده که تعداد آن‌‏ها تقریباً با تعداد عمل‌‏های پیوند برابری می‌‏کرد، به‌‏دست آمده است. در شهر تیانجین حدود 40 اعدام در سال انجام می‌‏شد، رقمی که از محاسبه جمعیت شهر نسبت‌‏به کل تعداد محکومین به اعداد در چین به‌‏دست آمده است.

    اما در بیمارستان مرکزی تیانجین، تعداد پیوندها از نمودار خارج شده است.

    بیمارستان تیانجین، ارقام رسمی را به‌‏ندرت اعلام می‌‏کند، اما این پنهان‌‏کاری روشن می‌‏سازد که تعداد عمل‌‏های پیوند این بیمارستان که یکی‌‏از شلوغ‌‏ترین و تحسین‌‏شده‌‏ترین بیمارستان‌‏های چین است و سال‌‏ها از حمایت‌‏های گسترده مقامات برخوردار بوده، از منبع اندام‌‏های پیوندی که از زندانیان اعدامی به‌‏دست می‌‏آید، بیشتر است. علاوه‌‏براین، به‌‏نظر می‌‏رسد تعداد عمل‌‏های پیوند در این بیمارستان خیلی بیشتر از آن‌‏چه که ادعا می‌‏شود، صورت می‌‏گیرد.

    بیمارستان مرکزی تیانجین. (Hospital files)

    « اپک تایمز » در مطالعه‌‏ای دقیق بر‌‏روی فعالیت‌‏های این بیمارستان و براساس اسناد عمومی قابل دسترس، شواهدی کافی مبنی‌‏بر تعداد واقعی عمل‌‏های پیوند در این بیمارستان پیدا کرد که این تعداد به مراتب بیش‌‏از آمار اعلام شده بود. بدین معنی که اکثریت قریب الوقوع اعضای پیوندی در بیمارستان مرکزی تیانجین –و دیگر بیمارستان‌‏های بزرگ در سراسر چین- نه از زندانیان اعدامی به‌‏دست می‌‏آید و نه حتی از داوطلبان اهدای عضو. سیستم اهدای عضو داوطلبانه در چین هنوز در مراحل اولیه شکل‌‏گیری است.

    لاجرم سئوال دیگری در این رابطه مطرح می‎شود؛ سئوالی که مقامات چین آن را بسیار آزاردهنده می‌‏دانند : این اندام‌‏ها در‌‏واقع از کجا آمده‌‏اند؟ آیا منبع مخفی دیگری به‌‏وجود آمده که در سال 2000 ظرفیت پیوند عضو در سراسر چین به‌‏طور ناگهانی افزایش یافته؟ و چرا بیمارستان مرکزی تیانجین به‌‏عنوان سرمشق دیگر بیمارستان قرار گرفته است؟

    سال‌‏هاست که محققان حقوق بشر اظهار داشته‌‏اند که احتمالاً جمعیت در‌‏بند پیروان « فالون گونگ » (یا فالون دافا)، روشی معنوی که در چین مورد آزار و اذیت قرار گرفته، منبع آن است. این اختلافات و دوگانگی‌‏های بسیار در پرونده تیانجین به‌‏همراه انواع شواهد دیگر، ادعای آن‌‏ها را بیشتر مورد توجه قرار داده است.

    نخبگان جامعه پزشکی در پرداختن به این موضوع تا حد زیادی طفره رفته‌‏اند. اما شواهد تصادفی که توضیح دیگری را در‌‏رابطه‌‏با سازماندهی قتل‌‏عام زندانیان عقیدتی و استفاده‌‏از ابزار پزشکی در‌‏جهت کسب سود در پر‌‏جمعیت‌‏ترین کشور جهان تقویت می‌‏کند، همچنان رو‌‏به افزایش است و این موضوع باعث سرخوردگی پزشکانی می‌‏شود که هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده‌‏اند.

    آغاز کار

    در اواخر دهه 1990، زندگی حرفه‌‏ای شن ژونگیانگ، جراح پیوند کبد، دچار افت بسیار شد : صنعت پیوند عضو در چین پیشرفت چندانی نکرده بود، جراحی‌‏های پیوند مخاطره‌‏آمیز بود و بنابراین افراد نیازمند به عمل پیوند رغبتی به انجام آن نداشتند و همچنین منابع اندام‌‏های پیوندی محدود بود.

    در مه 1994، شن، با ترغیب یک کارگر مهاجر 37 ساله که مبتلا به « سیروز کبدی » (یا التهاب شدید کبد) بود، اولین عمل پیوند کبد را در بیمارستان تیانجین انجام داد. در آن زمان، عمل پیوند به‌‏دلیل درصد کم موفقیت آن، رایگان انجام می‌‏شد.

    سال‌‏ها بدون پیشرفت قابل ملاحظه‌‏ای گذشت و در سال 1998 شن از ژاپن جایی که دکترای خود را گرفت، بازگشت. در‌‏هنگام بازگشت، او تنها 100 هزار یوان (معادل 15هزار دلار) برای راه‌‏اندازی یک بخش کوچک پیوند در بیمارستان مرکزی تیانجین صرف کرد.

    دکتر شن ژونگیانگ، رئیس بخش پیوند بیمارستان مرکزی تیانجین. (Kanzhongguo)

    در ابتدا، پیشرفت به‌‏کندی صورت می‌‏گرفت : تا پایان 1998، واحد پیوند او تنها هفت عمل پیوند کبد انجام داد. این مقدار در سال 1999 به 24 عمل رسید.

    در سال 2000، شرایط به‌‏سرعت تغییر کرد و یک منبعی جدید به‌‏طور ناگهانی به‌‏وجود آمد. در‌‏طول یک دهه بعد، شن ژونگیانگ تجارت عمل پیوند در چین را راه‌‏اندازی کرد.

    در تیانجین، تعداد عمل پیوند افزایش یافت : به‌‏گزارش Enorth Netnews، سخن‌‏گوی دولت شهری تیانجین، تا سال 2002، 209 عمل پیوند انجام شد و تا پایان 2003 این تعداد به 1000 عمل رسید.

    موفقیت‌‏های بیمارستان مرکزی تیانجین در سیستم پیوند عضو چین، شبیه به جهانی کوچک است : عمل‌‏های آن مبهم، ارتباطات پشت پرده با شبه‌‏نظامیان، تأمین سریع و بدون هیچ‌‏گونه توضیح اندام‌‏های پیوندی، دریایی از اهدا ‌‏کنندگان در انتظار و تکنیک‌‏های جراحی سازگار با اهدا‌‏کنندگان زنده و یا در‌‏حال مرگ.

    مهم‌‏ترین لحظه توسعه بیمارستان مرکزی تیانجین که نشانه‌‏ای آشکار از وجود منبعی بی‌‏پایان از عضو پیوندی بود، سرمایه‌‏گذاری 130 میلیون یوانی (20 میلیون دلار) دفتر سلامت شهر تیانجین در دسامبر 2003 برای ساخت 17 طبقه (از‌‏جمله زمین و دو طبقه زیرزمین) به‌‏عنوان ساختمان پیوند بود.

    به‌‏گزارش Enorth Netnews، مرکز پیوند « اُرینت »، با ظرفیت 500 تخته‌‏خواب و مساحت هر طبقه 36 هزار متر مربع، تبدیل به « بزرگترین مرکز پیوند کبد، کلیه، پانکراس، استخوان، پوست، مو، سلول‌‏های بنیادی، قلب، ریه، قرنیه و حلق » شد.

    در آن زمان، کل بیمارستان مرکزی تیانجین تبدیل شد به یک اورژانس، یک مرکز درمان سرپائی و یک ساختمان پیوند بزرگ بر روی این دو.

    تا سال 2004، در‌‏حالی‌‏که ساختمان اُرینت در دست احداث بود، شن به‌‏منظور تطبیق با تعداد تقاضاهای پیوند، امپراتوری پیوند خود را به پنج شعبه در سراسر تیانجین، « پکن » و استان « شاندونگ » گسترش داد. این گروه در سوابق رسمی خود مدعی شد که بالاترین تعداد پیوند کبد در جهان و بالاترین تعداد پیوند کلیه در چین را به خود اختصاص داده است.

    شعبه پکن این بیمارستان در بیمارستان عمومی پلیس مسلح خلق قرار گرفت و شن ژانگیانگ به‌‏عنوان رئیس بخش پیوند آن به خدمت گرفته شد. پلیس مسلح چین شامل یک میلیون نیروی قدرتمند شبه نظامی است.

    اگر یک مرکز پیوند در چین به‌‏خاطر بدنامیش انتخاب شود، احتمالاً بیمارستان اُرینت خواهد بود. این مرکز به یک دردسر بزرگ برای مقامات چین، مدافعان آن و روایت رسمی پشت صنعت پیوند چین تبدیل شد.

    ادامه دارد…

    گزارش تحقیقاتی : بیمارستانی برای آدم‌‌‏کشی (بخش دوم)


  
  

زیباترین پستانک ها برای نوزادتان


 

  • زیباترین پستانک ها برای نوزادتان

    از دیرباز بحث سر اینکه پستانک خوب است یا بد در محافل مادران در جریان بوده است و هر کدام از این عقاید طرفداران خاص خود را داشته اند . البته همگی بر این امر واقف بوده اند که خرید پستانک آرامشی را به نوزاد و فرزند هدیه می کند و موافقان پستانک اثر آرامش بخشی آنرا موثر تر از ضررات احتمالی می دانستند و مخالفان تاثیرات آن را بروی رشد دهان در آینده بدتر از آرامش کنونی برمی شمردند.

    شاید در ابتدا پستانک ها با اصول و توجهات خاصی تولید نمیشدند اما امروزه بخصوص برندهای معتبر با کمک گرفتن از پزشکان متخصص دندان و نیز حتی مادران مدل ها با کیفیت موسوم به پستانک ارتودنسی را روانه بازارها می سازند که به گفته برندهای معتبر همگام با رشد قسمت های داخلی دهان نوزاد بوده و بدین گونه پستانک کمترین ضرر را برای کودک خواهد داشت

    بهترین برندها برای خرید پستانک کدامند؟

    اگر بخواهیم مختصر و مفید طبق تجربه خدمتتان عرض کنیم برندهای فیلیپس اونت Philips avent انگلستان ، MAM اروپا ، natursutten دانمارک بهترین و با کیفیت ترین انتخاب ها برای خرید یک پستانک ارتودنسی درجه 1 و ضمنا” زیبا هستند اما خوب شما می توانید برندهای مطرح حوزه کودک همچون ناک ، تامی تیپی یا دکتر براون را هم برای خرید پستانک فرزندتان در نظر داشته باشید

    رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پستانک ارتودنسی

    زیباترین مدل ها کدامند؟

    بعضی والدین شاید کیفیت را مقدم بر زیبایی قرار دهند و خرید یک مدل پستانک ارتودنسی معتبر را مقدم بر زیبایی محصول بدانند و عده ای دیگر ممکن است زیبایی محصول بیشتر توجه شان را جلب کند . اما پیشنهاد ما در این جا به شما پستانک هایی خواهد بود که هم روند استاندارد تولیدی داشته باشند هم از متریال درجه 1 تولید گشته و در عین حال زیبا باشند . البته درست است که سلیقه ها متفاوت است یک محصول نمیتواند از منظر همه زیبا باشد ولی خوب پستانک هایی که در ادامه معرفی می کنیم به گواه اکثر مادران زیباترین مدل ها هستند.

    اگر سری به سایت های معتبر حوزه کودک بزنید در قریب به اتفاق آنها پستانک انگشتی تمام سیلیکونی فیلیپس اونت که سری اش همچون انگشت طراحی شده جزء 3 پیشنهاد برتر آنها برای مادرانی ست که می خواهند خرید پستانک ایی خوب داشته باشند

    حالا چند سالی ست که شرکتی بنام WubbaNub این مدل مطرح و پرفروش بازار را با با عروسک هایی بسیار زیبا ادغام کرده و یک ترکیب بی نظیر ایجاد کرده است . این عروسک ها در طرح های متنوع و عمدتا” بسیار دوست داشتنی برای نوزادان هستند و می توان گفت این حرکت به معنای واقعی ترکیب کیفیت با زیبایی است و اگر سری به استورهای معتبر آنلاین بزنید پستانک های WubbaNub را در زمره پرفروش ترین ها خواهید یافت . مدلی که متصل به این عروسک ها است پستانک ارتودنسی می باشد و غالبا” برای سن 0 الی 6 ماهگی مورد مصرف است. نظرتان در باره این مدل چیست ؟ بواقع زیبا نیستند؟

    رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پستانک ارتودنسی

    همانطور که پیش تر هم گفتیم برند MAM هم در زمره برترین ها قرار می گیرد و در اینجا به مدل خاصی از آن اشاره نمی کنیم چرا که اکثر مدل هایش زیبایی های خاص خود را دارند بخصوص مثلا” انواع شب تاب مام . پستانک های مام از 0 تا بیش تر از 16 ماهگی کودک را با انواع طرح ها پوشش داده و یکی از ویژگی های جالبشان این است که با محفظه ای ارائه می شوند که علاوه بر اینکه باکس نگهدارنده محصول در مواقع غیر استفاده است در ضمن می توان همان را بعنوان وسیله ای برای استریل پستانک ارتودنسی بکار برد بدین گونه که کافیست مقداری آب داخل اش ریخته و درون مایکرویو قرار دهید . بدین صورت مادر تا حدودی از نیاز به یک دستگاه استریل بی نیاز می گردد.

    رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی پستانک ارتودنسی

    سومین مدلی مدلی که خدمتتان معرفی می کنیم پستانک های التراسافت Philips Avent هستند که نسل جدید این کمپانی در این رده از محصولاتش است و بواقع زیبایی چشم نوازی را با کیفیت اونت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد . الترا سافت ها در چندین مدل و طرح هم برای 0 الی 6 ماهگی و هم برای 6 الی 18 ماهگی کودکان طراحی شده است که بازه حیاتی مورد نیاز را پوشش می دهند و مثل مدل های مام مجهز به باکس استریلیزاسیون هستند که مزیت عمده ای به حساب می آید

    در انتها پیشنهاد می کنیم چانچه قصد خرید پستانک ارتودنسی از بهترین برندها و مدل را داشتید حتما” به سایت بیبی استارت سر بزنید.


  
  

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی از رسانه تک موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : – | ترانه سرا : – «

با دو کیفیت 128 & 320 ، همراه متن آهنگ از پخش آنلاین لذت ببرید

Download New Music Hamed Homayoun Called Delvapasi

بزودی از تک موزیک